tvorba webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 22:55 v kategorii Novinky, přečteno: 241x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a stále budou) základem seo, nebo spíše, faktory působící na evaluaci web stránek a tedy i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Na druhé straně nyní už je jasné, že váha anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - ověřený pravdivý poznatek. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technologie. Je možné spatřit, že google klade v první řadě největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (určitě) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství manažérů webů vrážejí obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je jistě správné, ale pokud www stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované prostředky. Skvělý web prodává, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé www stránky bez návštěvnosti také nám nic negeneruje. A bude pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tolik investujeme do reklamy a seo. Svěřte proto tvorbu www stránek skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených klientů.